maandag, februari 12, 2007

Vader, dank U wel




voor het voorrecht dat ...
  • ik de laatste twee dagen van Ettie's leven met haar mocht doorbrengen

  • U mij de gelegenheid gaf om aan haar sterfbed, al fluisterend in haar oor, haar naar Jezus te mogen wijzen

  • U ons als gezin gedragen en beschermd heeft, toen wij in de moskee waren

  • wij, met Uw ogen, de moslimwereld mochten zien

  • U mij confronteerde met uw bewogenheid en liefde voor de Moslims

  • ik kostbare momenten heb gehad met mijn eigen familie

  • ik met mijn vragen en met mijn verdriet bij U mocht komen

  • wij U mochten kennen!
foto: De moskee in Waalwijk, waar mijn familie vandaan komt

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve tante Mariana,
We hebben aan jullie gedacht de afgelopen dagen.
Heel veel sterkte en zegen de komende tijd!
Veel liefs, Nicky, Esther & Isai