donderdag, februari 01, 2007

anugrah


Inmiddels een jaartje ouder en hopelijk wijzer geworden
(en vandaag veel telefoontjes gekregen van familie en vanavond gezellig gevierd met lieve vrienden van me).

Elk jaar op mijn verjaardag dank ik God dat ik weer een jaartje er bij heb gekregen en blik ik even terug op mijn kinderjaren: "Waar zijn mijn ouders en wie ben ik toch?", hoorde ik mijzelf vragen, als hulpeloze baby in de couveuse. Opeens zag ik een groot fel licht binnen in mijn couveuse schijnen. Toen ik mijn hoofd omdraaide om te kijken waar precies het licht vandaan kwam, zag ik dat het licht afkomstig was van Iemand die naast de couveuse stond. Ik wist direct wie het was, Jezus! Woorden uit psalm 27 kwamen in mij op: Ook al hebben mijn vader en moeder mij verlaten, toch neemt de Here mij aan. (Citaat uit mijn boek "Dochter van God," pagina 12)
Het is allemaal door ZIJN genade oftewel anugrah. Dank U Vader!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve tante Mariana,
Nog van harte gefeliciteerd met uw verjaardag!
Gods zegen voor uw nieuwe levensjaar...

Veel liefs van ons!

Jorn & Pauline zei

tante Mariana ook nog van harte gefeliciteerd met uw verjaardag!!

big verjaardagshug Pauline