maandag, februari 05, 2007

eeuwig leven


was de naam van de plant, die iemand aan me gaf, na de begrafenis van mijn vader. Een weekje daarvoor hadden Freddy & ik het voorrecht gehad om hem, aan zijn ziekbed, tot de Here Jezus te leiden. (De persoon die mij het plantje gaf, wist hier niets van af). Voor mij was het een knipoogje van God, dat mijn vader echt in de hemel was (is!)

Morgen gaat ons hele gezin naar Tilburg toe. Mijn lieve zus Ettie, die aan een ernstige vorm van kanker lijdt, wilde van alle familieleden afscheid nemen. 'k Heb al veel met haar over Jezus gepraat en zelf was ze elke keer dankbaar als we samen gingen bidden.

Eeuwig leven...
"Vader, heb genade"
Hopelijk is het voor haar niet te laat..!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gods zegen MARIANA

Anoniem zei

Mariana,

Ik begrijp dat het voor jou een heftige tijd is. Gecondoleerd met je vader en God's zegen voor jou.
Liefs van mij.