zaterdag, februari 25, 2012

Altijd tijd



Een "heerlijke" foto om daarmee je blog te beginnen!
Maar zo ziet mijn kip in de oven er over een paar minuten uit,
terwijl de weekbrief van de gemeente (voor zondagmorgen)
op dit moment ook door de printer gaat.

Een wat volle (zater)dag gehad,
met o.a. de meeting met Mission Indonesia in Barneveld.
Maar wel met een verzadigd gevoel,
vanwege de praktische en geestelijke voorbereidingen,
en het is altijd fijn
om iedereen weer te hebben gezien en gesproken.

Terugkomend op de (lekkere!) kip...
nu toch maar alvast in de oven gedaan
- voor onze gasten na de zondagdienst -
zodat ik het morgen alleen maar hoeft op te warmen,
omdat de aardappels ook in de oven moeten.

Wachten...
Geduld...
"is een schone zaak", zegt men.

Ik realiseer me,
hoe vaak God ook op mij (heeft) moet(en) wachten,
puur omdat ik weer zonodig "bezig" ben met mijn eigen dingetjes,
die voor Hem niet altijd belangrijk zijn!

Maar Hij wacht,
en dat doet Hij ook met jou!
Hij wacht totdat wij weer bij Hem komen
Hij maakt altijd tijd voor jou en mij!

Geen opmerkingen: